Koszty jakości, koszty utraconej jakości- pokażemy jak można je zdefiniować i zoptymalizować. Jak duży mają one wpływ na sposób prowadzenia firmy i jej finanse. Kwestie jakościowe istotnie wpływają na rozwój firmy, na prowadzenie projektów a ostatecznie na wynik finansowy.
Jakość to nic, ale wszystko bez jakości jest niczym…
Pokażemy jak:
- analizować zdolności procesu (CP, CPK), PPM, AQL
- prowadzić reklamacje, również w oparciu o metodę 8D i w sposób zgodny z metodologią LEAN
- tworzyć projekty oszczędnościowe, zapobiegające ponownemu pojawianiu się reklamacji
- zarządzać reklamacjami, jaką powinny mieć formę, jak powinny być prowadzone
- ocenić zdolność jakościową dostawcy, Cp, Cpk, poziom ppm, umowy jakościowe, katalogi wad, AQL
- korzystać z nowoczesnych narzędzi zarządzania jakością
- przełożyć wymagania klientów na łańcuch dostaw.
Ponadto:
- stworzymy narzędzia analizujące jakość dostawcy, zwroty i terminowości zwrotów środków z tytułu reklamacji
- pomożemy wdrożyć proces akceptacji komponentów, realizując zwolnienia zgodne z metodologią MILESTONES, DMAIC, MEDIC
- wdrożymy system ciągłego doskonalenia i planowania PDCA
- zaimplementujemy system oceny dostawców
- stworzymy system raportowania