Zarządzanie jakością

Koszty jakości, koszty utraconej jakości- pokażemy jak można je zdefiniować i zoptymalizować. Jak duży mają one wpływ na sposób prowadzenia firmy i jej finanse. Kwestie jakościowe istotnie wpływają na rozwój firmy, na prowadzenie projektów a ostatecznie na wynik finansowy.

Jakość to nic, ale wszystko bez jakości jest niczym…

Pokażemy jak:

  • analizować zdolności procesu (CP, CPK), PPM, AQL
  • prowadzić reklamacje, również w oparciu o metodę 8D i w sposób zgodny z metodologią LEAN
  • tworzyć projekty oszczędnościowe, zapobiegające ponownemu pojawianiu się reklamacji
  • zarządzać reklamacjami, jaką powinny mieć formę, jak powinny być prowadzone
  • ocenić zdolność jakościową dostawcy, Cp, Cpk, poziom ppm, umowy jakościowe, katalogi wad, AQL
  • korzystać z nowoczesnych narzędzi zarządzania jakością
  • przełożyć wymagania klientów na łańcuch dostaw.

Ponadto:

  • stworzymy narzędzia analizujące jakość dostawcy, zwroty i terminowości zwrotów środków z tytułu reklamacji
  • pomożemy wdrożyć proces akceptacji komponentów, realizując zwolnienia zgodne z metodologią MILESTONES, DMAIC, MEDIC
  • wdrożymy system ciągłego doskonalenia i planowania PDCA
  • zaimplementujemy system oceny dostawców
  • stworzymy system raportowania

Komentowanie jest wyłączone